• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
معایب گاوصندوق آسانسوری دست دوم

معایب گاوصندوق آسانسوری دست دوم

امروزه نرخ ارز به صورت روزانه بالا می رود و همین امر موجب شده است افراد زیادی اقدام به سرقت ارز بکنند. معمولا افراد برای نگهداری از تمام وسایل با ارزش و پول های خود از گاوصندوق استفاده می کنند. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید بالا رفتن نرخ ارز موجب شده است قیمت گاوصندوق ها به خاطر تقاضای زیاد افزایش پیدا کند.

افزایش قیمت این گونه از وسیله ها موجب شده است افراد زیادی به فکر خرید گاوصندوق دست دوم باشند. چون در این صورت می‌توانند با پرداخت هزینه کمتری چنین محصولی را تهیه کنند. اما یکی از مشکلات مهمی که سبب شده است بسیاری مردم از خرید آسانسور های دست دوم اجتناب کنند این است که بابت خرابی و ایراد داشتن این وسایل نگران هستند.

اما معمولا  در بین تمام انواع گاو صندوق در حال حاضر تقاضا برای خرید گاوصندوق آسانسوری دست دوم از همه بیشتر است. اگر آشنایی با گاوصندوق های آسانسوری ندارید بهتر است بدانید این نوع از گاوصندوق که به آن گاوصندوق ویترینی نیز می گویند رایج ترین نوع گاوصندوق می باشند که در طلا فروشی ها، عتیقه فروشی ها و موزه ها بیشترین کاربرد را دارند.

عوامل موثر بر قیمت گاوصندوق آسانسوری دست دوم

اگر قصد خرید گاوصندوق دست دوم را دارید بهتر است بدانید قیمت چنین مواردی به هیچ وجه یکسان نیست. چون عوامل بسیار مختلفی بر قیمت آنها تاثیر می‌گذارند که ما در اینجا بعضی از آنها را بیان کرده ایم.

کیفیت گاوصندوق

کیفت گاوصندوق یکی از مواردی می باشد که هنگام خرید باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. چون اگر یک گاوصندوق از کیفیت بالایی برخودار نباشد خیلی زود خراب می شود و هزینه پرداختی شما نیز به هدر می رود. همین امر موجب شده است کیفیت یکی از مهم ترین معیار هایی باشد که در تعیین قیمت این گونه از وسایل تاثیر گذار است. در واقع اگر گاوصندوق دست دوم انتخابی شما کیفیت نداشته باشد بیشتر از چند سال نمی‌تواند برای شما کارکند. زیرا طول عمر بالایی ندارد.

سال ساخت گاوصندوق

هنگام خرید گاوصندوق دست دوم حتما به سال ساخت آن توجه کنید. چون سال ساخت آن نشان می‌دهد که گاوصندوق انتخابی شما چند سال کار کرده است. اگر سالیان زیادی از زمان ساختش می‌گذرد اقدام به خریدش نکنید. چون چنین گاوصندوقی طور عمر مفید خود را گذرانده است و حتی از نظر امنیتی نیز دارای سطح پایینی می باشد. وجود چنین مسائلی باعث شده است سال ساخت نیز برقیمت نهایی گاوصندوق های دست دوم تاثیر گذار باشد.

امنیت گاوصندوق

در رابطه با گاوصندوق ها مهم ترین مورد امنیت می باشد. چون اگر یک گاوصندوق امنیت نداشته باشد تنها عملکردی مشابه یک کمد برای نگه داری وسایل باارزش دارد. معمولا گاوصندوق های قدیمی دارای امنیت پایینی می باشند چون در زمان ساخت آنها تکنولوژی رشد زیادی نکرده است.

به همین خاطر هرکدام از گاوصندوق های دست دوم که دارای ای امنیت پایین تری هستند با قیمت کمتری به فروش می‌رسند. همچنین بهتر است هنگام خرید گاوصندوق های دست دوم حتما یک فرد متخصص در این زمینه همراهتان باشد. چون گاهی اوقات قفل اصل گاوصندوق های دست دوم تعویض می شود که تشخیص اصل بودن با نبودن آن تنها توسط افراد متخصص در این حوزه امکان پذیر است.

نوع مارک گاوصندوق

شرکت های زیادی کار ساخت گاوصندوق را انجام می دهند که هرکدام برای ساخت محصولات خود از روش ها و مواد اولیه خاصی استفاده میکنند. همین امرموجب شده است گاوصندوق های دست دومی که دارای برند معتبری هستند قیمت بیشتری داشته باشند. البته هنگام خرید گاوصندق دست دوم از هر مارکی باید حتما از فروشنده آن یه مهلت هفت روزه برای کسب اطمینان از سالم بودن گاوصندق بگیرید‌. همچنین حتما از یک کارشناس فنی متخصص نیز تاییده دریافت کنید.

خدمات پس از فروش

یکی از مشکلات مهمی که گاوصندوق های دست دوم دارند این است که خدمات پس از فروش ندارند‌. همین امرموجب شده است بسیاری از افراد خرید چنین گاوصندوق هایی را نپسندند. این وسایل هنگامی که خدمات پس از فروش ندارند باید برای تعمیر به تعمیر کاران بسیار زیادی نشان داده شوند که این کار از نظر امنیتی به هیچ عنوان درست نمی باشد. همین امر موجب شده است یکی از عوامل تاثیر گذار برقیمت چنین گاوصندوق هایی خدمات پس از فروش باشد.

گاوصندوق طلا فروشی دست دوم

بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که طلافروشی یک کار بسیار آسان است که همه افراد می‌توانند آن را انجام دهند.‌ اگر شما نیز چنین عقیده ای دارید‌. باید به اطلاعتان برسانم که چنین چیزی به هیچ وجه درست نیست. چون طلافروشی تقریبا یک شغل پرخطر به حساب می آید. زیرا امکان سرقت و یا حتی به قتل رسیدن طلافروش نیز وجود دارد. اما خوشبختانه امروزه به خاطر رشد بیش از حد تکنولوژی و به وجود آمدن فناوری های امنیتی بسیار زیاد تعداد چنین سرقت هایی نیز به شدت کاهش یافته است.

بسیاری از طلافروشان هنگام خرید گاوصندوق با مشکل مواجه می شوند. چون قیمت گاوصندوق های مناسب طلافروشی زیاد می باشد و همه افراد توانایی خرید اینگونه از وسایل را ندارند. همین امر موجب شده است طرفداران گاوصندوق طلافروشی دست دوم بسیار زیاد شود. معمولا گاوصندوق هایی که برای طلافروشی ها مورد استفاده قرار میگیرند دارای جنسی بسیار محکم می باشند و بسیار ایمن طراحی و ساخته می شوند.

معایب گاوصندوق دست دوم و کارکرده

خرید گاوصندوق دست دوم و کارکرده معمولا با معایب مختلفی همراه است. اگر قصد خرید چنین وسایلی را دارید بهتر است حتما با آنها آشنا شوید. ما در اینجا بعضی از مهم ترین معایب چنین گاوصندوق هایی را برای شما بیان کرده ایم.

سالم نبودن بدنه

گاهی اوقات افراد هنگامی که گاوصندوق شأن آسیب می بیند و بدنه آن دیگر سالم نیست اقدام به فروشش می کنند‌‌. اینگونه از گاوصندوق ها به هیچ وجه قابل اطمینان نیستند و باید حتما از خرید آنها اجتناب شود. همچنین باید هنگام خرید به خوبی گاوصندوق مورد نظر را بررسی کنید تا مبادا شکاف و یا سوراخی بر روی آن وجود داشته باشد.

لولا های آسیب دیده

هنگامی که افراد قصد سرقت از گاوصندوق دار دارند و یا رمز و کلید آن را گم می کنند تلاش می‌کنند از طریق وارد کردن فشار زیاد به گاوصندوق آن را باز کنند‌. این کار باعث می شود لولا های این وسایل آسیب ببینند و دیگر امنیت سابق را نداشته باشند در این گونه از مواقع معمولا افراد چنین گاوصندوق هایی را می فروشند. به همین خاطر بسیاری از گاوصندوق های دست دوم دارای لولا های آسیب دیده می باشند. بنابراین هنگام خرید باید به لولا ها توجه کنید و اگر آسیب دیده اند از خرید آنها منصرف شوید. چون این لولا ها هستنند که درب را بر روی بدنه نگه می‌دارند و اگر آسیب ببینند به هیچ وجه گاوصندوق دیگر قابل اطمینان نمی باشد.

سالم نبودن کلید و رمز مکانیکی

معمولا گاوصندوق های قدیمی به گونه ای ساخته شده اند که دارای کلید و قفل هستند. چنین گاوصندوق هایی هنگامی که کلید و یا قفل آنها آسیب ببیند دیگر پیدا کردن اصل آنها به یک کار دشوار تبدیل می شود. همین امر باعث شده است بسیاری از افراد گاوصندوق های خود را که دارای کلید و قفل مطمئنی نیستند به فروش برسانند.

همچنین بهتر است بدانید گاو صندوق های امروزی داری رمز های مکانیکی هستند که باعث افزایش امنیت بسیار زیاد آنها می شوند. اما اگر این رمزها دچار مشکل شوند درست کردن آنها بسیار سخت است و هر فردی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. بنابراین می‌توان گفت بعضی از گاوصندوق های دست دوم دارای قفل ها و رمز های مکانیکی سالمی نمی باشند.